blind_walker, jak można zejść niżej....6,7l/100km gazu. toż to wychodzi z 3 litry benzyny....że to pali. I po cholere kupować wtedy takie cuda jak lupo 3L
Prośba o rozszyfrowanie błędów VAG
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Błędy
Pisałem już o tych błędach, ale niestety pojawiły się one ponownie, nie ma już błędu o braku zapłonu na cylindrze 2, ale za to pojawił się nowy błąd 16522. Samochód pracuje bez zarzutu, ale błędy pojawiły się ponownie po ostatnim wykasowaniu, po kilku dniach. Nie wiem co tym myśleć. Czy sonda lambda jest uszkodzona ? Czy zawór ERG jest uszkodzony ? Czy uszkodzona sonda może mieć wpływ na zawór ERG i na te błędy ?
16555 System zbyt ubogi (strona 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17831 Układ wtrysku powietrza dodatkowego 1 - wymagany przepływ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17811 Recyrkulacja spalin - uchybienie regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16522 Sonda lambda wysokie napięcie (strona 1 czujnik 2)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Komentarz
-
-
Witam.
Dzisiaj przestal dzialac mi zamek w dzwiach kierowcy i wyskoczyl mi taki kod
1 BLEDY !!
01336 - Comfort Data Bus
80-00 - Single-Wire Operation
w sterowniku instrumentow i pokazuje sie na nowo po skasowaniu.Moze ma ktos polski opis tego bledu ?Po mojemu to jest to modul komfortu i pojedynczy kabel obslugujacy.Dobze to tlumacze ?KOMAND
Komentarz
-
-
KOMAND1306,
01336 - szyny danych dla systemu Komfort: Single-Wire Operation
ewentualne objawy
Komfort Bus danych pracuje w trybie Single-przewodowego
możliwe przyczyny
Okablowanie / złącza z / do modułów sterowania
Wadliwy Moduł sterowania w danych CAN Bus Comfort
możliwe rozwiązania
Sprawdź Bloki pomiarowe Wartość (MVB)
Sprawdzić okablowanie / złącza z / do modułów sterowania
Uwagi specjalne
VW Passat (3B): System Komfort, sprawdź moduł sterowania komfortem i modułów sterowania drzwiami.
Okablowanie / złącza z / do modułów sterowania drzwiami uszkodzone
Moduły sterowania drzwi uszkodzony
Moduły sterujące Komfort zalane / uszkodzoneDiagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
Komentarz
-
-
@ kecaj
czyli posprawdzac kostki przewodow w dzwiach.A jezeli wszystko inne dziala(podnoszenie szyby kierowcy tez) to najprawdopodobniej modul komfortu jest sprawny tylko gdzies kabel nie laczy miedzy zamkiem a silnikiem podnoszenia szyby.A ta wartosc MVB to w blokach tych wskaznikow lub juz w samym module komfortu moge znalesc ?KOMAND
Komentarz
-
-
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
Silnik ALH
Przeplywka pokazuje wartosci kosmiczne rzedu 1000-1200 jednostek przy wymaganych 850. Auto z dolu chwile jedzie, potem ma przerwe zaczyna szarpac, dymi jak Ikarus, jakos tak dziwnie smierdzi za autem, czasem silnik zaczyna jakos dziwnie chodzic (jakby go przelewalo, albo brakowalo paliwa), po czym wraca wszystko do normy i jedzie dalej. Generalnie problem w zakresie 1000-2000 obr/min. Powyzej jest ok, za to turbina przeladowuje, ale to inna kwestia.
Dziurawy dolot?? Sztanga chodzi mulowato, ale to juz wiadomo ze do rozwiazania
Komentarz
-
-
witam prosze o analize dzieki pozdr
P3007 - czujnik położenia wałka rozrządu ; brak sygnału
- nieciągły
P0237 - czujnik ciśnienia doładowania, zbyt niski sygnał
- nieciągły
P1592 - czujnik ciśnienia doładowania, zgodność między ciśnieniem doładowania a atmosferycznym
- nieciągły
P1641 - błąd z układzie kontroli klimatyzacji
- nieciągły
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek140kmwitam prosze o analize dzieki pozdr
P3007 - czujnik położenia wałka rozrządu ; brak sygnału
- nieciągły
P0237 - czujnik ciśnienia doładowania, zbyt niski sygnał
- nieciągły
P1592 - czujnik ciśnienia doładowania, zgodność między ciśnieniem doładowania a atmosferycznym
- nieciągły
P1641 - błąd z układzie kontroli klimatyzacji
- nieciągłyPrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Witam. Proszę o rozszyfrowanie tego błędu.
Kod:Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: None Part No SW: 7N0 907 530 AF HW: 7N0 907 530 AF Component: J533 Gateway H52 1634 Revision: H52 Serial number: 151112F2001096 Coding: 351302 Shop #: WSC 73430 790 00074 VCID: 74EDC209D7A00E9 1 Fault Found: 01305 - Databus for Infotainment 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 133 Mileage: 3516 km Time Indication: 0 Date: 2005.14.15 Time: 05:12:21
Komentarz
-
-
Proszę o interpretacje kodów VAG:
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 1U0-920-xxx-17.lbl
Part No: 1U0 920 811 J
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10
Coding: 19112
Shop #: WSC 31480
VCID: 356525E72065
TMBHP41U342885201 SKZ7Z0C2256324
2 Faults Found:
01336 - Data Bus for Comfort System
80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent
00462 - Control Module for Seat Memory; Rear (J522)
49-00 - No Communications
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
Part No: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 31480
VCID: F0EB54F39F87
4 Faults Found:
01336 - Data Bus for Comfort System
80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent
00462 - Control Module for Seat Memory; Rear (J522)
49-00 - No Communications
01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
49-00 - No Communications
00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525)
49-00 - No Communications
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl
Part No: 1C0 959 799 B
Component: 4P Komfortgerát HLO 0003
Coding: 00259
Shop #: WSC 31480
VCID: 366722EB3D63
Subsystem 1 - Part No: Steuerger
Component: t Fahr. antwortet nicht
Subsystem 2 - Part No: 1U4959802D
Component: 4P Tõrsteuer.BF KLO 0202
Subsystem 3 - Part No: 1U0959811D
Component: 4P Tõrsteuer.HL KLO 0202
Subsystem 4 - Part No: 1U0959812D
Component: 4P Tõrsteuer.HR KLO 0202
1 Fault Found:
01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
49-00 - No Communications
End ---------------------------------------------------------------------[/list][/code]"Prosta jest dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców..."- Colin McRae
Octavia Combi 2004 [138KM / 293Nm]
>>Hardware - dobrygrzeswawa<<
>>Software - rogalotti<<
Komentarz
-
-
Nie działa mi zamek od strony kierowcy.
Zamykam go mechanicznie po czym muszę z pilota zamykać pozostałą część.
Bywało i tak, że nie działała mi konsola sterująca szybami.
Sprawdziłem przewody między zamkiem drzwi a czymś co znajduje się przy silniku szyby- przewodność jest poprawna. Przewody te wchodzą do takiej dużej kostki (tam jest wiązka około 20 przewodów) i wchodzą w jakiś moduł elektroniczny przy silniku szyby. Stamtąd tzn. z tej kostki idzie kilka przewodów (około 6-8) przez drzwiowy zawias do środka samochodu- nie bardzo wiem gdzie kończą swój bieg bo są poskręcane już w samochodzie z innymi przewodami taśmą- fabryczną owijką.
1. Czy ktoś wie jak sprawdzić poprawność działania modułu comfortu?
2. Czy ktoś się orientuje co to jest za usrojstwo (moduł elektroniczny) znajdujący się pod silnikiem siłownika szyby kierowcy i jak to sprawdzić.
3. Jak przedzwonić przewody idące z (w/w usrojstwa) przez zawias drzwi kierowcy do środka- gdzie one kończą bieg?
Będę wdzięczny za pomoc. Problem z dnia na dzień się nasila i coraz częściej mam kłopoty z zamknięciem samochodu nawet z pilota (drzwi kierowcy zamykam mechanicznie kluczem, ale z pozostałymi zaczyna być problem)...
PS:
Zamek kierowcy jest 100% sprawny bo wymieniony na nowy.
Jak sądzę problem tkwi albo w kablach, albo na kostkach (problem z przewodnictwem), albo w tym usrojstwie pod silnikiem siłownika szyby od kierowcy. Czarny scenariusz to wadliwy moduł komfortu.
PS:
Temat nie aktualny.
Problem został usunięty. Na przelotce gumowej ułamał się przewód (gruby, sztywny, brązowy). Przewód doprowadza masę od w/w "usrojstwa" znajdującego się pod silnikiem siłownika szyby kierowcy. Brak masy, brak komunikacji (otwarte drzwi kierowcy, lampka w drzwiach, pod sufitem, nie działający zamek kierowcy, problem z zamknięciem bagażnika- raz się zamykał, raz nie, nie działała sygnalizacja dźwiękowa pozostawionych świateł itp).
UWAGA!
Kabel masujący leci od elektroniki siłownika szyby razem z innymi przewodami, ale po wejściu przez słupek do kabiny jest przykręcony do nadwozia samochodu poniżej rączki otwierającej przednią maskę silnika (pod tapicerką). Pozostałe przewody całą wiązką wpięte są w gniazdko znajdujące się kilka centymetrów wyżej od zakończenia przewodu masującego.
Opisuję dokładnie bo być może komuś się to w przyszłości przyda...
Sztywny przewód masujący na tym odcinku wymieniłem na elastyczny beztlenowy, cieńszy, ale za to dwu żyłowy. Problem przy takim rozwiązaniu nie powinien się już więcej powtórzyć.
Pozdrawiam ;-)"Prosta jest dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców..."- Colin McRae
Octavia Combi 2004 [138KM / 293Nm]
>>Hardware - dobrygrzeswawa<<
>>Software - rogalotti<<
Komentarz
-
Komentarz